تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروه فیلم و سریال شبکه کودک راه‌اندازی می‌شود

گروه فیلم و سریال شبکه کودک راه‌اندازی خواهد شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس برنامه پنج‌ساله معاونت سیما، شبکه کودک به تولید فیلم و سریال خواهد پرداخت.

محمد سرشار مدیر شبکه کودک با اعلام این خبر گفت: بخش مهمی از مصرف تلویزیونی کوچک‌سالان را آثار داستانی پویانمایی و رئال تشکیل می‌دهد و باید برای تولید آثار نمایشی کودکانه در قالب فیلم و سریال، مجموعه‌ای از اقدامات اساسی صورت گیرد.

سرشار افزود: هم‌اکنون، تولیدات ساخت ایران، کفاف این حجم مصرف را نمی‌دهد و شبکه کودک مجبور است بخش عمده آثار داستانی را از کشورهای خارجی وارد و آماده‌سازی کند.

وی اضافه کرد: هرچند کارشناسان شبکه کودک تمام تلاش خود را می‌کنند تا آثار داستانی خارجی، کمترین تعارضات فرهنگی را ایجاد کنند ولی در هر حال، ضرورت دارد برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، فیلم‌ها و سریال‌های مناسب رده سنی خردسال و کودک تولید شود.

مدیر شبکه کودک اظهار داشت: با کمک گرفتن از سرمایه فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و سرمایه‌گذاری در فیلمنامه‌نویسی برای کودکان، شبکه کودک تلاش خواهد کرد تا فصل جدیدی را در آفرینش فیلم و سریال برای مخاطبان خود بگشاید.

سرشار در پایان گفت: به زودی و پس از انتصاب مدیر گروه فیلم و سریال شبکه کودک، فرصت‌های همکاری نویسندگان، فیلمنامه‌نویسان و تهیه‌کنندگان آثار نمایشی با کانال‌های پویا و نهال شبکه کودک اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ شبکه کودک سیما با بیشترین بیننده، مهمترین رسانه پخش‌کننده آثار نمایشی داخلی و خارجی مناسب خردسالان و کودکان به زبان فارسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروه فیلم و سریال شبکه کودک راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..