تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبتهای مادر و همسر محسن حججی درمورد بازگشت پیکر شهید+ فیلم

صحبتهای مادر و همسر محسن حججی درمورد بازگشت پیکر شهید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محسن حججی جوان پرشور اردوهای جهادی در سوریه به شهادت رسید، داعش پس از به اسارت گرفتن محسن حججی سر از تن این شهید جدا کرده و فیلم‌هایی از پیکر بی سرش را منتشر کرده است". این چند جمله خلاصه ماجرای شهادت شهید بی سر محسن حججی اهل نجف آباد بود.

داعش فکر می‌کرد با انتشار تصاویر و فیلمهایی از پیکر بی‌سر این شهید می تواند قدرت نمایی کند و شاید اندک لرزه ای به جان ایرانیان بیندازد، غافل از اینکه شیعیان، شهیدپروری را در ذات و سرشت خود از مولایشان به ارث برده اند و خون شهید جریان ساز است و غوغا به پا خواهد کرد.

دیگر کمتر کسی است که با واکنش های متعددی که برای شهادت این شهید والامقام منتشر شد و عکس ها، ویدئوها و صوت های به جا مانده از وی که به اشتراک گذاشته شد آشنا نباشد، این روزها در کنار تمامی اخباری که منتسب به شهید حججی است، خبر از تحویل پیکر مقدس به جبهه مقاومت به گوش می‌رسد، خبری که از ابتدای انتشار دوباره شور و هیجان به پا کرد و قطعا با تشییع پیکرش غوغا به پا خواهد شد.

درد و دل های  مادر و همسر شهید نیز برای دیدن محسن‌شان شنیدنی است، چشم انتظاری مادر شهید حججی برای بازگشت پیکر پسر شهیدش تنها برای اینکه یک بار دیگر فرزندنش را ببنید قطرات اشک را بر روی گونه‌هایش جاری ساخت.

در ادامه فیلمی از صحبتهای مادر و همسر محسن حججی درمورد بازگشت پیکر شهید ببینید.

انتهای پیام/

دلتنگی‌های مادر شهید حججی برای فرزندش + فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبتهای مادر و همسر محسن حججی درمورد بازگشت پیکر شهید+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..