تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فخرفروشی عضو زن شورای شهر تهران صدای کاربران را درآورد + عکس

فخر فروشی عضو زن شورای شهر تهران صدای کاربران درآورد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکم شهریور سال جاری پنجمین دوره شورای شهر تهران با 21 عضو کار خود را آغاز کرد و در روز اول هیئت رئیسه و شهردار تهران را انتخاب شد.

منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران در همین ابتدا با حواشی متعددی روبرو بودند که مورد توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

در تازه ترین حاشیه زهرا نژاد بهرام عضو زن شورای شهر در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس پسرش نوشت:

"پسر گلم بزرگ میشه دور از ما

آرمین ما کاناداست".

 پست عجیب این عضو شورای شهر با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بود و آن را به نوعی فخر فروشی دانسته و نظرات جالب و کنایه آمیزی را در جواب نژاد بهرام نوشته اند که خواندن آنها خالی از لطف نیست

گفتنی است پس از واکنش کاربران این عضو شورای شهر با حذف پیام ها ، امکان پیام را نیز بست.

 فخر فروشی عضو زن شورای شهر تهران صدای کاربران درآورد +عکس

برخی از واکنش های کاربران قبل از حذف پیام ها و بسته شدن قسمت نظرات:

فخر فروشی عضو زن شورای شهر تهران صدای کاربران درآورد +عکس

انتهای پیام/

واکنش کاربران به فخرفروشی عضو شورای شهر تهران + تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فخرفروشی عضو زن شورای شهر تهران صدای کاربران را درآورد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..