تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خورده شدن اعضای بدن یک زن در سردخانه بیمارستانی در هند + عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حادثه ای وحشتناک در بیمارستان دولتی  دکتر " رام مانوهار لوهیا " هندوستان اعضای بدن زنی توسط یک سگ ولگرد خورده شد. " پوشپا تیواری " 40 ساله در اثر مسمومیت شیمیایی در بخش اورژانس بیمارستان بستری شده بود که سرانجام در ساعات پایانی شب جان سپرد.

خورده شدن اعضای بدن یک زن در سردخانه بیمارستانی در هند + عکس

بدن این زن بعد از انجام کالبدشکافی به سردخانه بیمارستان منتقل شد تا روز بعد به خانواده اش تحویل داده شود. اما زمانی که خانواده وی صبح روز بعد برای تحویل گرفتن جنازه در سردخانه بیمارستان حاضر شدند با صحنه ای عجیب مواجه شدند.

بخش هایی از صورت و همچنین گردن این زن توسط یک سگ خورده شده بود. خانواده وی همچنین ادعا کردند که گوشواره او نیز مفقود شده است. پس از بروز این حادثه، بلافاصله پلیس منطقه در بیمارستان حاضر شد و جای پای یک سگ را در محدوده سردخانه بیمارستان پیدا کرد. گفته می شود در حال حاضر سرپرست وقت و همچنین نگهبان وقت بیمارستان از کار اخراج شده اند.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هند در خصوص این حادثه ادامه دارد.

خورده شدن اعضای بدن یک زن در سردخانه بیمارستانی در هند + عکس

انتهای پیام/

سگ ولگرد اعضای بدن زن جوان را در سردخانه خورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خورده شدن اعضای بدن یک زن در سردخانه بیمارستانی در هند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..