تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمی از صداى عجيب در آسمان كه مدتى است در نيم‌كره شمالى زمين شنيده مى شود

فیلمی از صداى عجيب در آسمان كه مدتى است در نيم‌كره شمالى زمين شنيده مى شودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شنیده شدن صداهای عجیب چند سالی است که در نیم‌کره شمالی زمین اتفاق می افتد باعث ترس بین مردم شده است اما هنوز علتی برای وقوع این اتفاق بیان نشده است.

در زیر فیلمی از صداهای عجيب در آسمان که در سال های اخیر در نیم کره شمالی شنیده شده گردآوری کرده ایم که می توانید آن را مشاهده کنید. لازم به ذکر است؛ به تازگی فیلمی از شنیده شدن صداهای ترسناک در آسمان روستای دربند آستارا نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

گفته می‌شود نمونه این صداها در نقاط مختلف دنیا نیز شنیده شده و ناسا این موضوع را یک پدیده طبیعی دانسته است.

 

انتهای پیام/

شنیده شدن صداهای ترسناک در نیم کره شمالی زمین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمی از صداى عجيب در آسمان كه مدتى است در نيم‌كره شمالى زمين شنيده مى شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..