تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای بازیگری که خودش را روی صحنه کشت در مکتب تهران

ماجرای بازیگری که خودش را روی صحنه کشت در مکتب تهران

فرهنگ > تئاتر - حبیب‌الله دانش، «چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو» به نویسندگی محسن رهنما را از ۱۳ شهریور در مکتب تهران روی صحنه می‌برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو»، داستان بازیگر نقش اتللوست که خودش را در صحنه کشته و فرصتی یافته تا علت مرگ خود را که بموازات داستان اتللوی شکسپیر است، برای مخاطبین بیان ‌کند.

محمدرضا ترابی در نمایش «چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو» ایفای نقش خواهد کرد.

فریبرز واحدی (دستياركارگردان)، حسن فضلی (مدیر صحنه)، نگار محمدزاده (عكاس و فضای مجازی) و الهه حاجی‌زاده (مشاور رسانه‌ای)، دیگر عوامل این نمایش هستند.

این نمایش از 13 شهریور هرروز به غیر از شنبه‌ها ساعت 20 در سالن مکتب تهران روی صحنه می‌رود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای بازیگری که خودش را روی صحنه کشت در مکتب تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..