تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سخنگوی سپاه به توافق حزب الله و گروه تروریستی داعش برای بازگشت پیکرشهید حججی

ساعت24-سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر شبکه المیادین مبنی بر توافق حزب الله و داعش به منظور تسلیم پیکر مطهر شهید حججی از شهدای مدافع حرم را مورد تایید قرار داد.

سردار رمضان شریف  در خصوص خبر توافق میان حزب الله و گروه تروریستی داعش با هدف انتقال پیکر شهید محسن حججی به وطن گفت: با توجه به اینکه این خبر به نقل از یک مقام رسمی حزب الله یعنی آقای سید حسن نصرالله دبیر کل حزب منتشر شده از این رو اصل موضوع خدشه بردار نیست.

وی درباره برنامه سپاه و تشریفات بازگرداندن پیکر مطهر به کشورمان افزود: در این مورد باید هماهنگی های لازم صورت گیرد که هنوز در این خصوص برنامه خاصی مشخص نیست.

جام جم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سخنگوی سپاه به توافق حزب الله و گروه تروریستی داعش برای بازگشت پیکرشهید حججی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..