تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین عکس منتشره از تمرین ستاره فرانسوی در بارسلونا

اولین عکس منتشره از تمرین عثمان دمبله در بارسلونابه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان بارسلونا که روز گذشته قراردادش را امضا کرد و به هوادارانش معرفی شد، از امروز کارش را در تیم جدیدش آغاز کرد.

او زیر نظر یکی از دستیاران ارنستو والورده تمرینات آماده سازی اختصاصی را پشت سر گذاشت.

دمبله که امروز کارش را در بارسلونا با تمرینات اختصاصی آغاز کرد تصویری از تمرینات امروز  خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

گفتنی است؛ عثمان دمبله با قراردادی 5 ساله به بارسلونا پیوسته است. بدین ترتیب، پس از انتقال 220 میلیون یورویی نیمار به پاری سن ژرمن، دومین انتقال گران‌قیمت تاریخ فوتبال هم در تابستان 2017 رقم خورد.

 اولین عکس منتشره از تمرین عثمان دمبله در بارسلونا

انتهای پیام/

اولین تمرین عثمان دمبله  در بارسلون+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین عکس منتشره از تمرین ستاره فرانسوی در بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..