تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید سردار منتظرالمهدی از پشت صحنه سریال «نوار زرد»

بازدید سردار منتظرالمهدی از پشت صحنه سریال «نوار زرد»به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا روز سه شنبه هفتم مرداد ماه با حضور در لوکیشن  سريال پليسی «نوار زرد» به كارگردانی پوريا آذربايجانی و تهيه كنندگی محمدرضا شفيعی از پشت صحنه این مجموعه بازدید کرد و امیر آقایی، امید روحانی و محسن بهرامی به عنوان بازیگر حضور داشتند.

ژانر سریال «نوار زرد» جنایی _ پلیسی است و کریم لک زاده آن را در ۲۰ قسمت به نگارش در آورده است.

در خلاصه داستان «نوار زرد» آمده است: سرگرد گره پرونده های جنایی را باز می کند در این میان به پرونده ای برمیخورد که کشف واقعیت پای زندگی شخصی اش را به میان میکشد…

امیر آقایی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش یک سرگرد پلیس را بر عهده دارد همچنین بهاره کیان افشار، سیروس گرجستانی، قاسم زارع، کمند امیر سلیمانی، محسن بهرامی و… از بازیگران اصلی سریال « نوار زرد » هستند.

این مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم سریال شبکه دو و موسسه ناجی هنر است و برای پخش در مهر ماه مصادف با هفته ناجا تهیه و تولید خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید سردار منتظرالمهدی از پشت صحنه سریال «نوار زرد»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..