تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنوان روزهای هفته‌ ملی کودک تعیین شد

عنوان روزهای هفته‌ ملی کودک تعیین شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ شورای برنامه‌ریزی هفته‌ ملی و روز جهانی کودک سال 1396 عنوان روزها و محور فعالیت‌های این هفته را تعیین کرد.

بر اساس نظر این شورا، شنبه 15 مهر 96 که مصادف است با 16 محرم سال 1439 هجری قمری، با عنوان «کودک، زیر چتر ایمان» نامگذاری شده است.

همچنین از سوی شورای برنامه‌ریزی هفته‌ملی کودک، روز 16 مهر همزمان با روز جهانی کودک با عنوان «کودک در پناه خانواده» نامگذاری شد.

بر همین اساس، روزهای 17 تا 19 مهر نیز به ترتیب با عنوان‌های «کودک، محیط زیست و میراث فرهنگی»، «کودک سلامت و ایمنی» و «کودک و فناوری‌های نوین» نامگذاری شد.

«کودک، کتاب و محصولات فرهنگی» و «مفهوم کودکی» نیز دو عنوانی است که برای روزهای 20 و 21 مهر از سوی شورای برنامه‌ریزی هفته‌ملی کودک تعیین شد.

گفتنی‌ است؛ هفته ملی و روز جهانی کودک امسال با شعار «هر کودک نشانی خداست...» طی روزهای 15 تا 21 مهر در تهران و سراسر ایران از سوی نهادها و سازمان‌های مختلف و در چارچوب برنامه‌های ملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنوان روزهای هفته‌ ملی کودک تعیین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..