تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی همه جانبه آلمانی‌ها برای کمک به هما

سفیر آلمان در ایران از آمادگی همه جانبه برای کمک به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش شمانیوز: کلور برشهولد سفیر آلمان در دیدار با شرفبافی سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با تبریک انتصاب وی به‌عنوان نخستین بانوی ایرانی در راس مدیریت ایران‌ایر ابراز امیدواری کرد این انتصاب بتواند روابط قدیمی بین ایران به‌خصوص ایران ایر و آلمان را تحکیم کند.

سفیر آلمان همچنین با بیان اقدامات انجام شده از طرف وزارت راه و شهرسازی ایران پس از برجام به نمایندگی از وزیر راه آلمان برای کمک همه جانبه به ایران ایر اعلام آمادگی کرد.

در دیدار سفیر آلمان با سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مطرح شد " دروازه‌های آلمان برای کمک و حمایت از ایران و "هما" باز است"

این نخستین دیدار مقام عالی سفارت آلمان در ایران با سرپرست هما پس از انقلاب است.


منبع:تسنیم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی همه جانبه آلمانی‌ها برای کمک به هما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..