تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با تبلت جدید سامسونگ آشنا شوید

با تبلت جدید سامسونگ آشنا شویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ هر ساله در بازار گوشی های هوشمند و تبلت ها فعالیت بسیار چشمگیری دارد. این شرکت مدت ها پیش اعلام کرده بود که قصد دارد یک تبلت ارزان قیمت روانه بازار کند.

مدتی پیش اعلام شد این تبلت ارزان قیمت «(Samsung Galaxy Tab A 8.0 2017)» نام دارد اما سامسونگ ظاهرا در نام این تبلت تغییراتی ایجاد کرده است.

بعد از اینکه این تبلت بارها «لیک» و تصاویر بسیاری از آن منتشر شد،  سامسونگ اخیرا اطلاعات جدیدی از ان منتشر کرده است.

بر اساس این اطلاعات تبلت ارزان قیمت سامسونگ به «Samsung Galaxy Tab A2 S» تغییر نام داده است و طی هفته های آتی عرضه خواهد شد.

این تبلت مجهز به تراشه Qualcomm Snapdragon 427 با سرعت 1.4 گیگاهرتز است. 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی های فاش شده A2 S است.

 انتهای پیام/

تبلت ارزان قیمت سامسونگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با تبلت جدید سامسونگ آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..