تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره رهبر انقلاب از شهید چمران در ابتدای پیروزی انقلاب+ فیلم

خاطره رهبر انقلاب از شهید چمران در ابتدای پیروزی انقلاب+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیاری از شهدای کشورمان در دوران به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و پس از آن دوران هشت سال دفاع مقدس علاقه و محبت ویژه ای به حضرت امام خمینی (ره) داشتند، رابطه با امام راحل برای بسیاری از شهدای مطرح و شاخص کشور از جمله شهید چمران علاوه بر اینکه موجب افزایش محبت می‌شد، مسئولیت آنها را نیز برای انجام کارها سنگین‌تر می‌کرد.

رهبر انقلاب در خصوص محبتی که شهید چمران به امام راحل داشت، می‌فرمایند: "بین شهید چمران و امام خمینی (ره) از قدیم یک رابطه عاطفی‌ای وجود داشت، مرحوم چمران در جلسه که قرار بود به نخست وزیر وقت گزارش بدهد، گفت که حضور امام، تصمیم امام و پیام امام آنقدر موثر بود و برق آسا، که به مجرد اینکه پیام امام رسید کاّنه برای همه ما آن فشارها به پایان رسید، ضد انقلاب روحیه خود را از دست داد و ما نشاط پیدا کردیم، حمله کردیم و حلقه محاصره دشمن را شکستیم، آنجا نخست وزیر وقت خشمگین شد و به مرحوم چمران توپید، که ما این همه تلاش کردیم، تو چرا همه اینها را به امام مستند می‌کنی!

هیچ ملاحظه‌ای نمی‌کرد، منصف بود، با اینکه می‌دانست گله‌مندی ایجاد خواهد کرد، امام می‌گفت".

در ادامه فیلمی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص این خاطره ببینید.

انتهای پیام/

خاطره ای جالب از شهید چمران در ابتدای انقلاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره رهبر انقلاب از شهید چمران در ابتدای پیروزی انقلاب+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..