تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار در یک واحد مسکونی در کرج 8 مصدوم داشت

ساعت 24- رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج اعلام کرد که براثر انفجار گازدریک واحد مسکونی در حسن آباد بالا کرج 8 نفر مصدوم شدند.

سید جواد موسوی لحظاتی پیش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این حادثه عصر امروز دوشنبه در طبقه پنجم یک ساختمان در منطقه حسن آباد کرج رخ داد که 2 واحد مسکونی در طبقه پنجم 2ساختمان همجوار در آتش سوختند.

وی گفت: 8 مصدوم حادثه در اختیار مرکز فوریت های پزشکی البرز قرار گرفتند که 6 نفر آنان به صورت سرپایی مداوا و 2 نفر به بیمارستان انتقال یافتند.
موسوی گفت: علت حادثه توسط ماموران آتش نشانی در دست بررسی است .
به گفته شاهدان عینی ،صدای انفجار پیش از آتش سوزی باعث شکستن شیشه های برخی ساختمان های خیابان شادی در حسن آباد بالای کرج شد.
باریک بودن معابر منتهی به محل حادثه سبب ه سختی ورود آتش نشانان به محل حادثه شد.
منطقه حسن آباد بالا در کرج یکی از سکونتگاه های غیر رسمی این کلانشهر است که به علت ساخت وسازهای غیر مجاز واحدهای مسکونی آن فاقد ایمنی هستند.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار در یک واحد مسکونی در کرج 8 مصدوم داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..