تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلق آثار هنری بی‌نظیر روی قهوه + تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردی کره ای به نام لی گنگ بین که مالک کافه در شهر سئول است با نقش و نگارهای فوق العاده و باور نکردنی روی قهوه  مشتریان بسیاری را جذب کرده است. h, با استفاده از  آیسینگ‌های رنگی و با تکنیک «هنر خامه»، فنجان های ساده قهوه را به آثار هنری فوق العاده زیبایی تبدیل می کند.

این هنرمند خلاق در خصوص تزئین روی قهوه گفته معمولا جهت تزئین قهوه از دو رنگ سیاه و سفید استفاده می کند اما علاقه مند است از رنگ های مختلفی استفاده کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا نمونه هایی از هنرنمایی این مرده کره ای را مشاهده نمایید.

 خلق آثار هنری بی نظیر روی قهوه

 خلق آثار هنری بی نظیر روی قهوه

 خلق آثار هنری بی نظیر روی قهوه

 خلق آثار هنری بی نظیر روی قهوه

  انتهای پیام/

تبدیل فنجان‌های قهوه به آثار هنری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلق آثار هنری بی‌نظیر روی قهوه + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..