تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای تعطیلی تلگرامی در شهریور ماه چیست؟

ماجرای تعطیلی تلگرامی در شهریور چیست؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اخيرا خبری از قول سعيدلو معاون رييس جمهور در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر تعطیلی 5 روزه تهران به علت برگزاری نشست كشورهای جنبش عدم تعهد.

در مورد اين خبر بايد گفت كه سعيدلو معاون رييس جمهور سابق بوده و خبر تعطیلی تهران نيز به مصاحبه سعيدلو به تاريخ ٢٩ تير ٩١ بعد از جلسه هيات دولت وقت باز ميگردد.

بنابر اين خبر تعطیلی تهران به مدت 5 روز از تاريخ 7 تا 11 شهريور ماه صحت ندارد.

انتشار این خبر بیشتر به یک شوخی شبیه بود زیرا ماجرا از این قرار است که خبر متعلق به شهریور سال 91 است که شهر تهران به مدت یک هفته به مناسبت برگزاری نشست سران کشورهای جنبش عدم تعهد تعطیل شد در آن زمان سعید لو در سمت معاونت رییس جمهور از تعطیلی یک هفته ای شهر تهران به مناسبت برگزاری هرچه بهتر اجلاس سران خبر داده بود.

اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد هر چهار سال یک بار در یکی از کشورهای عضو تشکیل می شود .درحال حاضر هفده اجلاس برگزارشده که آخرین آن شهریورسال گذشته در جزیره مارگاریتای اندونزی برپا گردید و قرار است هجدهمین آن نیز در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان تشکیل شود. ایران نیز در سال 91 میزبان شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد بود.

منبع:جام جم آنلاین

انتهای پیام/

 تهران شهریورماه ۵ روز تعطیل است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای تعطیلی تلگرامی در شهریور ماه چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..