تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی راه‌آهن از سمت خود استعفا داد

۵۸۹۹۹۸

۹  بازدید

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: به خاطر حفظ آبرو و اعتبار خودم امروز از سرمربیگری تیم استعفا دادم.

خبرگزاری فارس: سیروس دین‌محمدی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن که از سمت خود استعفا داده است گفت: استعفا دادم تا آبرویم را حفظ کنم چون در این مدت خیلی اذیت شدم و امکانات تیم را بسیار ضعیف دیدم.

وی افزود: سال گذشته این تیم را خودم نگه داشتم و به لیگ پایین‌تر سقوط نکردیم ولی باید بپذیریم که هیچ امکاناتی وجود ندارد و ما مجبور بودیم در رباط کریم تمرین کنیم و فکر می‌کردم امسال شرایط بهتر می‌شود اما هرچه جلو رفتیم دیدم کار بدتر است و به خاطر آبرویم که زیر سوال نرود تصمیم به  استعفا گرفتم.

دین‌محمدی تاکید کرد: یک روز تیم ما ۱۰ نفره به زمین می‌رفت و روز دیگر تمرین نمی‌کردیم. می خواستم موفقیت پارسال خودم را خراب نکنم و به همین خاطر  امروز در کنار دیگر بازیکنان حضور پیدا کرده و با آنها خداحافظی کردم و تصمیم گرفتم که از تیم کنار بکشم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی راه‌آهن از سمت خود استعفا داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..