تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌ریزی برای سفر هیئتی از مجلس به دادگاه لاهه

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس : در حال حاضر گزارشات اولیه تحقیق و تفحص از پرونده‌های حقوقی بین ایران و آمریکا تهیه شده است و ان‌شاءالله بلافاصله پس از تعطیلات مجلس، این کمیته جلسه‌ای مبنی بر بررسی این گزارشات خواهد داشت.

به گزارش شمانیوز:ارشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد  با اشاره به آخرین نتایج «تحقیق و تفحص از پرونده‌های حقوقی بین ایران و آمریکا» گفت: در حال حاضر مبانی این پرونده‌ها مورد مطالعه اعضای هیئت قرار دارد و عن‌قریب بناست تا سفری برنامه ریزی شود برای قرائت برخی از پرونده‌ها و اسناد و مدارکی که درباره این موضوع در دادگاه لاهه وجود دارد.
وی افزود: در صورت لزوم قطعا سفر اعضای هئیت تحقیق و تفحص به دادگاه لاهه انجام خواهد شد و برای این این سفر برنامه ریزی شده است.
رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در حال حاضر گزارشات اولیه تحقیق و تفحص از پرونده‌های حقوقی بین ایران و آمریکا تهیه شده است و ان‌شاءالله بلافاصله پس از تعطیلات مجلس، این کمیته جلسه‌ای مبنی بر بررسی این گزارشات خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌ریزی برای سفر هیئتی از مجلس به دادگاه لاهه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..