تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی و تصاویر کمیاب از بهاره رهنما

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهاره رهنما بازیگر نام آشنای مجموعه‌های طنز تلویزیون متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در شهر اراک است. این بازیگر 44 ساله فارغ‌التحصیل حقوق قضایی از دانشگاه آزاد ‌است. دختری به نام پریا قاسم‌خانی ثمره ازدواج بهاره رهنما با پیمان قاسم‌خانی، نویسنده و کارگردان سینما است. بهاره رهنما و پیمان قاسم‌خانی در سال 1373 با هم ازدواج کردند خود بهاره رهنما در خصوص آشنایی و ازدواجش با این نویسنده سرشناس می‌گوید: «روزی که پیمان را برای اولین بار دیدم کاملا به یاد می‌آورم. 17 ساله بودم و دانشجوی سال اول دانشگاه به خاطر سال‌هایی که در دبیرستان جهشی خوانده بودم، زودتر وارد دانشگاه شدم. یک روز وقتی از دانشگاه برمی‌گشتم، در خیابان ولی‌عصر به طور اتفاقی با هم آشنا شدیم و این آشنایی در سال‌های بعد، یعنی سال 1373، شکل جدی‌تری به خود گرفت و ما با هم ازدواج کردیم!

بیوگرافی کامل از بهاره رهنما

این زوج هنرمند بعد از 25 سال زندگی مشترک در سال 95 از یکدیگر جدا شدند. بهاره رهنما با اظهاراتش و نوع برخوردش با این قضیه همه را شگفت‌زده کرد. او در خصوص این جدایی اظهار داشت: ما ۲۵ سال با هم زندگی کردیم و از یکدیگر جدا شدیم اما با یکدیگر دوست هستیم و این جدایی لطمه‌ای به دوستی ما وارد نمی‌کند!

بیوگرافی کامل از بهاره رهنما

بیوگرافی کامل از بهاره رهنما

بیوگرافی کامل از بهاره رهنما

بهاره رهنما بازی در سینما را با بازی در فیلم سینمایی افعی به کارگردانی محمدرضا اعلامی شروع کرد و بعد از آن در مجموعه‌های تلویزیونی و آثار سینمایی بسیاری دیده شد. بهاره رهنما مانند سایر بازیگران در عرصه تئاتر هم به بازیگری و هنرمندی پرداخته است. از بهترین آثار سینمایی این بازیگر می‌توان «نان عشق موتور 1000»، «گاو خونی»، «دایره زنگی»، «ورود زنده‌ها ممنوع»، «طبقه حساس» و... نام برد.

بیوگرافی کامل از بهاره رهنما

بیوگرافی کامل از بهاره رهنما

این بازیگر بیشتر به دلیل بازی‌های درخشانش در مجموعه‌های طنز تلوزیونی مثل: «مرد هزار چهره»، «پژمان»، «مامور بدرقه»، «زیرزمین» و.. شناخته می‌شود.

بیوگرافی کامل از بهاره رهنما

بهاره رهنما  با قرار دادن عکسی در صفحات شخصی خود خبر ازدواج مجددش را با مخاطبانش در میان گذاشت.

وی نوشت : یا علی گفتیم و عشق آغاز شد…

دعاهای خیرتون رو محتاجم، ممنونم از حمایت و محبت تک تکتون

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی و تصاویر کمیاب از بهاره رهنما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..