تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه تسلیم شدن تکفیری‌های داعش به نیروهای حزب الله + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پیشروی های نیروهای مقاومت، ارتش سوریه و حزب الله لبنان در عملیات پاکسازی منطقه قلمون، تروریست های داعش چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر حزب الله نیافتند؛ تروریست هایی که خود را تسلیم نیروهای مقاومت و ارتش سوریه و لبنان کرده‌اند، به وسیله حدود 30 اتوبوس و یک آمبولانس از منطقه قاره در قلمون غربی، منتقل می‌شوند. قرار است این تروریست‌ها به همراه خانواده‌هایشان به شهر بوکمال در حومه دیرالزور در شرق سوریه منتقل شوند.

با خروج تروریست های تکفیری از مناطق مرزی به وسعت 40 کیلومتر مربع در خاک سوریه و 20 کیلومتر مربع در اراضی لبنان، شکست گروه تروریستی داعش به صورت رسمی در این مناطق و دور کردن آن از مناطق مرزی سوریه و لبنان اعلام شود.

 

انتهای پیام/

انتقال تروریست های داعش از منطقه قلمون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه تسلیم شدن تکفیری‌های داعش به نیروهای حزب الله + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..