تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین پست اینستاگرام بهاره رهنما پس از ازدواج مجددش + عکس

پست اینستاگرام بهاره رهنما پس از ازدواج مجددش + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شنیدن خبر ازدواج همیشه خوشایند و جالب است؛ مستحبی که در اسلام به شدت به انجام آن توصیه  و در احادیث مختلف ائمه به  برکات معنوی و مادی فراوان آن اشاره شده است.

در خبری با همین حال و هوا، روز گذشته خبر ازدواج  مجدد بهاره رهنما، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشور در فضای مجازی پیچید. بازیگر 43 ساله‌ای که چهره‌ای شناخته شده در میان بازیگران طنز است. رهنما در پستی اینستاگرامی‌اش، از شادی این‌ روزهای خود گفت و برای هوادارانش آرزوی خوشبختی کرد.

بهاره رهنما در اینستاگرام خود نوشت: "یاعلی گفتیم و عشق اغاز شد... برای همتون از ته دلم ارزوی خوشبختی میکنم و ممنونم که از شادی این روزهای من شاد هستین، دیشب گالری .... با تاج "عشق"ی که برام فرستاد، واقعا شادی منو کامل کرد و بهم یاداوری کرد:
عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی
عشق داند که در این دایره سرگردانند..

پی نوشت: از اینکه به دلیل حجم بالای پیام ها و تماس ها نمیتونیم جوابگوی محبت تک تکتون باشیم پیشاپیش عذر خواهیم".

پست اینستاگرام بهاره رهنما پس از ازدواج مجددش + عکس

انتهای پیام/

بهاره رهنما تصویر ازدواج خود را در فضای مجازی منتشر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین پست اینستاگرام بهاره رهنما پس از ازدواج مجددش + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..