تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احضار مدیر ورزشگاه ثامن مشهد به دادسرا

معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی گفت: در پی انتشار خبری مبنی بر عدم بیمه ورزشگاه ثامن مشهد ، مدیر این ورزشگاه به دادسرا احضار شد.

به گزارش شمانیوز: قاضی محمدبخشی محبی در مشهد اظهار کرد: حفظ سلامت و امنیت مردم به‌خصوص خانواده ورزش که ساعات متمادی در ورزشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی فعالیت می‌کنند از اولویت‌های دادستانی می باشد.
وی افزود: بعنوان مدعی العموم اجازه نمی‌دهیم کسی نسبت به سلامت مردم بی‌تفاوت باشد و با توجه به مطالبات انجام شده از ناحیه مردم و سازمان های ورزشی، دادستانی در صدد احقاق حقوق حقه همشهریان در این زمینه برخواهد آمد.
قاضی محمدبخشی محبی با اشاره به عدم بیمه ورزشگاه ثامن مشهد و استفاده مردم از آن گفت: در این خصوص در قانون نیز جرم انگاری شده و مجموعه های ورزشی مطابق آموزه های حقوق ورزشی دارای استاندارهایی هستند که یکی از آنها بحث بیمه و تامین و جبران خسارات مالی وارده به اشخاص می باشد که دارای ردیف بودجه خاص خود و تاییدیه های ویژه هستند.
معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی افزود: در صورت احراز یا اثبات اینکه بودجه تعیینی در این خصوص در جای دیگری هزینه و مصرف شده است جرم انگاری شده و در این باره نیز تحقیق و با متخلفان به شدت برخورد خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احضار مدیر ورزشگاه ثامن مشهد به دادسرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..