تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی وارد استان یزد شد/ از افتتاح اقامتگاه بوم گردی نقره تا بازدید از پروژه موزه صدرالعلما

رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی وارد استان یزد شد/ از افتتاح اقامتگاه بوم گردی نقره تا بازدید از پروژه موزه صدرالعلمابه‌ گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری امروز دوشنبه ۶ شهریور ۹۶ با استقبال رسمی سیدمحمد میرمحمدی استاندار، فاطمه دانش‌یزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی وارد شهر جهانی یزد شد.

رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری در سفر یک روزه خود به استان یزد، با هدف برنامه‌ریزی برای سامان‌دهی، تعریف مسیر‌های گردشگری و بررسی ظرفیت‌های گردشگری از بافت تاریخی این شهر جهانی بازدید خواهد کرد.

معاون رئیس‌جمهوری افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی نقره را در برنامه سفر خود دارد و از پروژه موزه صدرالعلما در شهر یزد بازدید خواهد کرد.

مونسان همچنین در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور استاندار برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

علی‌اصغر مونسان را در این سفر، معاونان میراث‌ فرهنگی و گردشگری سازمان همراهی می‌کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی وارد استان یزد شد/ از افتتاح اقامتگاه بوم گردی نقره تا بازدید از پروژه موزه صدرالعلما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..