تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیز بلند بارسا؛ هم کوتینیو، هم دی‌ماریا

۵۸۹۵۷۳

۱۰۱۳  بازدید

سران بارسلونا با به خدمت گرفتن عثمان دمبله گام بزرگی در بازار نقل و انتقالات تابستانی برداشتند.

خبر ورزشی: سران بارسلونا با به خدمت گرفتن عثمان دمبله گام بزرگی در بازار نقل و انتقالات تابستانی برداشتند. جذب او اولویت اصلی بارسایی‌ها در بازار فعلی بود‌؛ چراکه خرید دمبله، خواسته اعضای کادر فنی بارسا بود و از سوی دیگر سران دورتموند هم حاضر به مذاکره بودند. البته دورتموندی‌ها راه را برای انتقال دمبله به بارسا، ساده نگذاشتند ولی برخلاف سایر تیم‌ها، دست‌کم به راحتی بر سر میز مذاکره می‌نشستند.

هفته پایانی بازار نقل و انتقالات در شرایطی آغاز شده که بارسایی‌ها دست‌کم به یک خرید دیگر نیاز دارند‌؛ دو هدف اصلی آنها در طول این مدت، کوتینیو و دی‌ماریاست و آنها قصد خرید هر دوی این مهره‌ها را دارند. خرید یکی از آنها، به منزله دست کشیدن از خرید دیگری نیست و مدیران بارسا درتلاشند تا هر دوی این بازیکنان را به رختکنشان ببرند.

اما کار سختی پیش‌روی آنهاست‌؛ از یک سو مدیران باشگاه‌های مالک این بازیکنان حاضر به مذاکره نمی‌شوند. البته سران لیورپول در روزهای اخیر درهای مذاکره را تا حدودی باز کرده‌اند و به نظر می‌رسد که آن‌طور که تا پیش از این نشان داده بودند، انعطاف‌ناپذیر نیستند و خود کوتینیو هم مدیران باشگاه را برای پیوستن به بارسا به شدت تحت فشار گذاشته. گویا او حتی از سران لیورپول خواسته تا نامش را در لیست بازیکنان این فصل تیم در لیگ قهرمانان اروپا قرار ندهند.

دی‌ماریا هم می‌آید؟

مدیران بارسا نسبت به خرید کوتینیو خوشبین هستند و می‌دانند برای جذب کوتینیو باید مبلغی بیش از 105 میلیون یورویی که برای خرید دمبله پرداختند، هزینه کنند واحتمالا به زودی اخبار جدیدی  بشنویم.

گزینه دیگر بارسایی‌ها دی‌ماریاست. سران باشگاه کاتالان از تلاش برای جذب او دست نکشیده‌اند و خرید دی‌ماریا، ربطی به آمدن یا نیامدن کوتینیو ندارد. چند روز پیش مدیران PSG اعلام کردند که حاضر به مذاکره برای فروش دی‌ماریا نیستند ولی بی‌شک بارسایی‌ها از تلاششان دست نخواهند کشید. در این میان انتقال احتمالی «امباپه» به PSG می‌تواند راه را برای پیوستن دی‌ماریا به بارسا هموار کند. چراکه در صورت خرید امباپه سران PSG حتماً باید برای رعایت فیرپلی مالی، بازیکنانی را بفروشند و سران بارسا هم حاضرند تا پیشنهاد قابل قبولی برای جذب دی‌ماریا ارائه کنند.

پاری‌سن‌ژرمن باید بفروشد

مشکل دیگر پیش‌روی بارسایی‌ها، بحث مالی است. آنها برای رعایت بالانس مالی‌شان، به فروش بازیکن نیاز دارند. تا به اینجای بازار آنها 187 میلیون یورو برای خرید 4 بازیکن هزینه کرده‌اند و با در نظر داشتن درآمدزایی امسال باشگاه از فروش نیمار و تئیو حدوداً 100 میلیون یوروی دیگر می‌توانند خرج کنند.

خرید کوتینیو دست‌کم 100 میلیون یورویی آب می‌خورد و برای همین بارسایی‌ها باید به دنبال راهکارهایی در راستای مساعد کردن شرایط برای خرید دی‌ماریا باشند. بعضی از بازیکنان هستند که ممکن است بارسا را ترک کنند ولی در فاصله یک هفته مانده تا پایان بازار، کار کمی سخت خواهد بود. یکی از آنها آندره گومس است. در اوایل تابستان بارسایی‌ها پیشنهادی 45 میلیون یورویی را برای این بازیکن دریافت کرده بودند و اگر بتوانند او را با همین قیمت به فروش برسانند، برای خرید دی‌ماریا مشکلی نخواهند داشت و این بازیکن آرژانتینی را با رقمی مشابه به تیمشان منتقل خواهند کرد.

ژرژ مندس هم به دنبال مشتری برای این بازیکن پرتغالی (گومس) است ولی فعلاً مشتری خاصی وجود ندارد. گزینه دیگر رافینیاست که سران بارسا می‌توانند با فروش او وجه خرید دی‌ماریا را تأمین کنند. مشکل شرایط فیزیکی اوست که هنوز نتوانسته از بند مشکلات زانویش رها شود. آردا توران هم دیگر گزینه روی میز بارسایی‌‌هاست اما قطعاً از فروش او پول زیادی عاید باشگاه نخواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیز بلند بارسا؛ هم کوتینیو، هم دی‌ماریا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..