تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار نظام مراقبت از خون در ۷۹ درصد مراکز درمانی کشور

سلامت نیوز:سازمان انتقال خون ایران اعلام کرد: نظام مراقبت از خون در ۷۹ درصد مراکز درمانی کشور مستقر شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، استقرار نظام مراقبت از خون در ۷۹ درصد مراکز درمانی و ساماندهی شبکه ملی خون رسانی کشور و بهینه سازی مدیریت ذخایر خونی، ارتقای کیفیت فرآیند مشاوره و انتخاب اهداکنندگان خون و بهبود استانداردهای کمی و کیفی تجهیزات فنی کلینیک های اهدای خون، بخشی از عملکرد این سازمان در چهار سال گذشته است.

بر اساس این گزارش، عملکرد چهارساله این سازمان که به مناسبت هفته دولت منتشر شده است، جذب ۴۵۲۶ نفر داوطلب اهدای خون بند ناف و ذخیره سازی ۱۲۸۷ واحد خون بندناف و ارسال ۱۳ واحد خون بند ناف برای مراکز پیوند جهت پیوند به بیماران بخشی از عملکرد این سازمان است.

افزایش میزان تولید و ارسال پلاسمای بازیافتی جهت پالایش قراردادی از میزان ۱۱۰۲۱۶ لیتر در سال ۱۳۹۲ به میزان ۱۸۷۸۶۷ لیتر در سال ۱۳۹۵ جمعا به میزان ۶۳۰۷۵۲ لیتر، افزایش میزان تولید پلاسمای هایپرایمیون ضد هاری از میزان ۵۲۳۱ لیتر در سال ۱۳۹۲ به میزان ۱۰۹۴۱ لیتر در سال ۱۳۹۵ و تضمین سلامت داروهای مشتق از پلاسما با انجام فرآیند حذف ۱۷۷۸۶ واحد پلاسمای look back از چرخه پالایش به منظور افزایش امنیت و سلامت فرآورده های تولید شده بخش دیگری از فعالیت های این سازمان در زمینه تولید و ارسال پلاسما از سال ۱۳۹۲ تاکنون بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار نظام مراقبت از خون در ۷۹ درصد مراکز درمانی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..