تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراضات شدید به بیل و بنزما در برنابئو

۵۸۹۵۴۶

۵۴۴۲  بازدید

رئال مادرید در شبی که بیل و بنزما بسیار دور از انتظار ظاهر شدند در خانه مقابل والنسیا متوقف شد.

ورزش سه: رئال مادرید در شبی که بیل و بنزما بسیار دور از انتظار ظاهر شدند در خانه مقابل والنسیا متوقف شد.

 رئال مادرید امشب راموس، واران و کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت و زیدان در قلب دفاع مجبور شده بود از کاسیمیرو در کنار ناچو استفاده کند.

در خط حمله نیز گرت بیل و بنزما حضور داشتند. نمایش رئال در نیمه اول بسیار خوب بود و بازی کاملا در کنترل این تیم قرار داشت اما بر خلاف روند بازی، نیمه اول 1-1 به اتمام رسید.

اعتراضات شدید به بیل و بنزما در برنابئو

رئال در این نیمه فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی داشت که به خصوص با بی دقتی بنزما از دست رفتند. گرت بیل نیز یک بازیکن تقریبا خنثی در زمین بود و به نظر می رسید رئال 10 نفره به بازی ادامه می داد.

در نیمه دوم اوج بی دقتی کریم بنزما را شاهد بودیم و او به تنهایی سه بخت مسلم گلزنی را از دست داد. فرصتی که او در دقیقه 87 و در حالی که تنها دروازه خالی را پیش رو داشت، از دست داد، باعث شد تا هواداران پس از بازی به شدت به وی اعتراض کنند. گرت بیل نیز هنگام تعویض شدن، از سوی بسیاری از هواداران رئال با سوت های اعتراضی بدرقه شد.

رئال امشب به وضوح غیبت بازیکنی مثل موراتا را حس کرد و شاید زیدان حالا افسوس می خورد که چرا تلاش بیشتری برای حفظ این بازیکن نکرد و به داشتن بنزما در نوک حمله قناعت کرد. در بازی امشب این آسنسیو بود که با زدن دو گل زیبا، جور مهاجمان گل نزن تیمش را کشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراضات شدید به بیل و بنزما در برنابئو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..