تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حداد عادل میهمان ویژه جشن مترجمان/ از پیشکسوتان ترجمه تجلیل می‌شود

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حداد عادل میهمان ویژه جشن مترجمان/ از پیشکسوتان ترجمه تجلیل می‌شودمحمدرضا اربابی ئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جشن مترجمان گفت: هم اکنون در تدارک کارهای جشن مترجمان هستیم. مهمان ویژه این جشن دکتر غلامعلی حداد عادل خواهد بود. علاوه بر آن مترجم‌های مختلفی در این جشن حاضر می‌شوند. سعید بیابانکی از شاعران کشورمان مجری این مراسم است.

وی افزود: نگاه ما هنوز این است که در جشن مترجمان از پیشکسوتان عرصه ترجمه تجلیل شود. پژوهشگر برتر در این زمینه هم در این جشن اعلام خواهد شد. از دیگر برنامه‌های جشن مترجمان معرفی ناشر عرصه ترجمه است. ناشری که تالیف و نشر آثار فارسی را به زبان‌های دیگر انجام داده باشد. از یکی از مترجمان هم در این مراسم تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حداد عادل میهمان ویژه جشن مترجمان/ از پیشکسوتان ترجمه تجلیل می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..