تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود تجهیزات پیشرفته درمان سرطان در کشور/ رادیوتراپی؛ درمانی موثر برای تومور‌های سر و گردن

کریم خانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کمبود تجهیزات پیشرفته درمان سرطان در کشور/ رادیوتراپی؛ درمانی موثر برای تومور‌های سر و گردن سعید کریم خانی متخصص انکلولوژیست در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: نوع روش درمان سرطان می‌تواند سبب کاهش و یا افزایش طول درمان فرد مبتلا شود که  با توجه به میزان پیشرفت بیماری روش‌های رادیوتراپی جراحی و شیمی‌درمانی برای افراد تجویز می‌شود.

وی بیان کرد: برای درمان سرطان‌های سر و گردن روش‌های درمانی رادیوتراپی و یا داروهای شیمی درمانی می‌تواند مفید و موثر باشد و در تشخیص تومورهای مختلف رادیوتراپی نقش مهمی ایفا می‌کند.

پیشرفت چشمگیر رادیوتراپی در درمان سرطان‌

کریم خانی عنوان کرد: تومورهایی که در مراحل اولیه هستند به وسیله جراحی قابل درمان هستند؛ خوشبختانه در سال‌های اخیر تجهیزات خوبی از لحاظ رادیوتراپی وارد ایران شده است.

وی تاکید کرد: از لحاظ تجهیزات، ایران همگام با کشورهای پیشرفته و اروپایی انواع روش‌های درمانی و تشخیصی برای بیماران را اجرا می‌کند و در جریان طرح تحول تجهیزات و امکانات خوبی وارد کشور شد اما هنوز با حالت ایده ال فاصله  داریم که باید توجه بیشتری نسبت به این موضوع شود.

کریم‌خانی اظهار کرد: رادیوتراپی در بحث درمان سرطان‌های مختلف از جمله سر و گردن پیشرفت قابل قبولی داشته است، امیدوارم با روش‌ها و تجهیزات جدید درمانی سن بیماران و سطح کیفی زندگی آنها افزایش پیدا کند؛  تعداد محدودی از بیمارستان های کشور با خرید دستگاه پت اسکن درمان سرطان را ارتقا داده اند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود تجهیزات پیشرفته درمان سرطان در کشور/ رادیوتراپی؛ درمانی موثر برای تومور‌های سر و گردن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..