تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آزمون‌های نهایی چهارمین دوره مسابقه طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین

ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی برگزار می‌کند؛

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آزمون‌های پروازی نهایی چهارمین دوره مسابقه طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین توسط ستاد توسعه صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه سال جاری در فرودگاه کلاله در مجاورت شهر کلاله استان گلستان برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات، مأموریت پرنده بدون سرنشین که می‌تواند از نوع بال ثابت و یا روتورکرافت باشد، طراحی شده بود به گونه‌ای که سامانه قادر باشد ۲ فرایند مجزا را در مدت زمان محدود در بهترین حالت ممکن انجام دهد.

هر تیم باید در عملیات پرواز روی منطقه جنگلی (جنگل‌بانی)، با نصب حداقل یک دوربین عکس‌برداری و قابلیت نصب دوربین دوم فیلم‌برداری می‌توانست در محدوده ارتفاعی بین ۵۰۰ تا ۸۰۰۰ پا از سطح زمین (AGL)، وسیله‌ای مکانیکی مانند کامیون را با رنگ‌هایی غیر استتاری (قرمز و سفید) در بین درختان شناسایی کند و هم‌زمان موقعیت وسیله شناسایی‌شده را به یک پایگاه، در محدوده ۵ کیلومتری از خود مخابره کند.

همچنین در عملیات تکمیلی (امداد) پس از تشخیص هدف (خودرو)، محموله مشخصی را بین وزن ۵۰۰ تا ۲ هزار گرم (حاوی اقلامی مناسب برای کمک‌های اولیه) در شعاعی کمتر از ۵۰ متر از هدف شناسایی‌شده به صورت ایمن ر‌ها کند.

گفتنی است؛ آزمون‌های پروازی نهایی این دوره از مسابقات در شهریورماه امسال در استان گلستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری آزمون‌های نهایی چهارمین دوره مسابقه طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آزمون‌های نهایی چهارمین دوره مسابقه طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..