تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پرویز کرمی» دبیرکل دومین دوره جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» شد

«پرویز کرمی» دبیرکل دومین دوره جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» شدبه گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، نخستین حکم انتصابش را در راستای فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و حمایت از کالای ایرانی صادر کرد.

وی در حکمی پرویز کرمی را به عنوان دبیرکل دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» منصوب کرد.

در بخشی از حکم ستاری خطاب به کرمی آمده است:

هنر، زبان ناگفتنی‌هاست؛ روزنه‌ای به نادیده‌هاست. بر مدار همین زبان شگفت‌انگیز و رویایی‌ست که می‌توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، شکفتگی و بالندگی را به بار نشاند. پس، بس روا خواهد بود که تأثیرگذاری و اهمیت زبان فرهنگ وهنر را در گفتمان‌سازی علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، به جد بگیریم.از همین رو، براساس اجرای موفق واثرگذار نخستین دوره جشنواره ملی فرهنگی و هنری «ایران ساخت» و با تقدیر و تشکر از زحمات، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان «دبیرکل دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت» منصوب می‌شوید.

ستاری در حکم خود از دبیرکل دومین دوره «ایران ساخت» خواسته است که «به واسطه برگزاری این رویداد مهم و جریان ساز، با بهره‌مندی از زبان هنرمندانه؛ زمینه شکوفایی زیست بوم کارآفرینی و اجرای برنامه های اقتصاد دانش بنیان را در راستای نیل به تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم آوریم.»

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین تاکید کرده است:

در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب، با فرهنگسازی حمایت از تولید داخل و اشتغال‌افزایی برای سرمایه های انسانی کشور، گام بردارید و برای حمایت از تولید ساخت داخل و کسب و کار ایرانی، کوشا باشید.

رییس بنیاد ملی نخبگان، خطاب به پرویز کرمی دبیرکل «ایران ساخت» ابراز امیدواری کرده است که با اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و همراهی سایر دستگاه ها به ویژه رسانه ملی، اهالی مطبوعات و فضای مجازی، اصحاب فرهنگ وهنر، مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان، در برگزاری هر چه بهتر این حرکت امیدآفرین و جریان‌ساز موفق باشد.

گفتنی است پرویز کرمی هم اکنون مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان است. وی سال گذشته نیز دبیرکلی نخستین دوره جشنواره «ایران ساخت» را برعهده داشت.

لازم به ذکر است؛ دومین جشنواره ملی فرهنگی و هنری «ایران ساخت» با هدف تولید محتوا برای حمایت از کالاها، محصولات و خدمات دانش بنیان ساخت داخل، دی ماه سال جاری توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دبیرکل دومین دوره جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» منصوب شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پرویز کرمی» دبیرکل دومین دوره جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..