تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیئت داوران بخش عکس جشنواره «مسیر عشق» معرفی شدند

هیات داوران بخش عکس جشنواره فیلم و عکس «مسیر عشق» معرفی شدندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی نخستین جشنواره بین‌المللی «مسیر عشق»؛ سید احمد میر علایی دبیر جشنواره، طی احکامی سید احسان باقری، رضا برجی، مجتبی حیدری، علی اصغر داود‌آبادی و مجتبی کوچکی را به عنوان داوران بخش عکس معرفی کرد.

هیئت داوران عکس‌های رسیده به دو بخش حرفه‌ای و مردمی این جشنواره را ارزیابی و داوری خواهند کرد.

* سید احسان باقری


متولد 1360 در شمیران است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روان شناسی مشاوره بوده و برای اولین بار در ایران پایان نامه کارشناسی ارشد خود را با موضوع «بررسی اثربخشی عکس درمانی (phototherapy) برای افزایش خودپنداره‌ دانشجویان» ارائه کرده است.

وی از سال 1387 تاکنون مدرس دانشگاه است و در سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ج.ا.ا عضویت دارد.

از سوابق هنری وی می توان به کسب رتبه‌ در بیش از 40 جشنواره عکس ملی و بین المللی از جمله یازدهمین، دوازدهمین و سیزدهمین دو سالانه ملی عکس ایران اشاره کرد.

باقری شرکت در هشت نمایشگاه عکس گروهی را نیز در کارنامه خود دارد. وی در زمینه «عکاسی صحنه پردازی شده» پروژه‌هایی را اجرا کرده است. از تالیفات وی می توان به دو کتاب عکس «روند ساخت مترو تهران» و «پیاده آمده‌ام» با موضوع اربعین حسینی که ثمره 7 سال شرکت در پیاده روی اربعین تا زمان چاپ کتاب است، اشاره کرد.

باقری در سال 93 به سمت ریاست خانه عکاسان ایران منصوب شد.

*رضا برجی

متولد ۱۳۴۳ در همدان است. عکاسی در جبهه ها برای واحد تبلیغاتی لشکر سیدالشهدا را از نوزده سالگی آغاز کرد و فعالیت در گروه روایت فتح را از اواخر سال ۱۳۶۵. در فاو برای اولین بار شیمیایی شد و اکنون جانباز ۴۵ درصد است.

وی رکورددار حضور در 14 جنگ بین‌المللی است. جنگ های ایران و عراق، افغانستان، تاجیکستان، کشمیر، هند و پاکستان، قره‌باغ، چچن، بوسنی، کوزوو، لبنان، سومالی، سودان، غزه و جنگ‌های خلیج فارس از جنگ هایی هستند که وی با قاب دوربین به ثبت آنها پرداخته است.

تنها ۶ خبرنگار در دنیا هستند که ملامحمد عمر، رهبر طالبان افغانستان را از نزدیک دیده اند، ولی فقط شاید یک خبرنگار در دنیا وجود داشته باشد که سه هفته با اسامه بن لادن، رهبر گروه القاعده زندگی کرده باشد و او رضا برجی است.

برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس در کشورهای آلمان، بوسنی، لبنان، هند، سوریه، پاکستان، ترکیه و اتریش، برگزاری نمایشگاه های جمعی در 11 کشور جهان و برگزاری نمایشگاه عکس در شهرهای مختلف ایران را در سوابق کاری خود دارد.

وی عضو هیئت داوران جشنواره های فیلم مستند و مسابقات عکاسی ایران و جهان، نگارش مقالاتی در زمینه فرهنگ، رسانه و سینما بوده است.

*مجتبی حیدری

او سابقه عكاسی در سازمان صدا و سيما، روزنامه جوان، خبرگزاری مهر، خبرگزاری فارس، مديریت بخش عكس سازمان بسيج سازندگی، انتخاب به عنوان جوان برتر ايران در حوزه عكس و رسانه در سال ١٣٩٢ و مسئول گروه مستقل عكاسان جهادی وارثين را در سوابق خود دارد.

وی نمايشگاه عكس با موضوع محرم در كربلا، نمايشگاه عكس مشترک داستان دو شهر در كشور ايران و اندونزی، نمايشگاه عكس قصه‌های اميد و نمايشگاه عكس چشم ما حيرت را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

*على اصغر داودآبادى فراهانى

متولد ١٣٤٤ در اراك است. وی دانش آموخته عكاسى از دانشكده صدا و سيماست و عکاسی را از سال 1363 آغاز کرده است. وی عضو هيئت داوران جشنواره هاى عكس استانى و سراسرى انجمن سينماى جوانان و مدرس دوره هاى عكاسى انجمن سينماى جوانان اراك، تهران و كرج بوده است.

وی عضو هيئت مؤسس خانه عكاسان ايران، عضو هيئت مؤسس انجمن فارغ التحصيلان عكاسى ايران، مدير واحد عكاسى سازمان صدا و سيما (75 تا 82)، مديركل طرح و برنامه سيما، مديركل اطلاعات و برنامه ريزى سيما، مديركل مركز صداوسيماى كرمانشاه، قائم مقام شبكه دو سيما، مدير توليد شبكه يك سيما را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

*مجتبی کوچکی

متولد 1356 در تهران و فارغ التحصیل کارشناسی فلسفه و دانش آموخته عکاسی سطح تخصصی و حرفه ای، پذیرفته شده کارگاه عکاسی خبری ورلدپرسفتو هلند است.

عضویت در هیئت مؤسس انجمن عکاسان فردا، مدیریت نمایشگاه های داخلی و بین المللی خانه عکاسان ایران، مسئول پروژه های عکاسی و نمایشگاه های تصویری در وزارت نفت، فعالیت در واحد طرح و برنامه محتوایی مجلات همشهری، طراحی استانداردها و مدیریت محتوایی آرشیو مجازی عکسِ جنگ و ... از سوابق کاری اوست.

خاطرنشان می‌شود؛ نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در ایران از یکم تا پنجم آبان برای نخستین بار به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می شود.

انتهای پیام/

 چه کسانی عکس‌های جشنواره مسیر عشق را داوری می‌کنند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیئت داوران بخش عکس جشنواره «مسیر عشق» معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..