تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنوع و کیفیت فیلم‌ها باعث رونق اکران‌های بین‌المللی است

تنوع و کیفیت فیلم‌ها باعث رونق اکران‌های بین‌المللی استجواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما در خصوص علت پررنگ‌تر شدن اکران فیلم‌های ایرانی خارج از کشور طی چند سال اخیر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: کیفیت فیلم‌ها و تنوع آنها در این چند سال اخیر باعث شد تا مخاطبان ایرانی خارج از کشور نیز تمایل بیشتری برای دیدن آثار ایرانی نشان دهند و این باعث رونق هر چه بیشتر اکران بین‌المللی شد.

وی درباره بازخوردهای این اتفاق بیان کرد: جذب سرمایه و آشنایی هر چه بیشتر با سینمای ایران از بازخوردهای اکران‌های بین‌المللی است که در نهایت برای مخاطبان و سینمای ما امیدوارکننده خواهد بود.

این تهیه‌کننده در ادامه افزود: این روند طی چند سال اخیر رو به رشد بوده، راهش را پیدا کرده است.

 نوروزبیگی خاطرنشان کرد: البته باید توجه داشت عمده این اکران‌ها برای ایرانی‌های خارج از کشور است که تعدادی کمپانی در اروپا، آمریکا، استرالیا و حتی کشورهای عربی به صورت همزمان با اکران در ایران، فیلم‌ها را برای این افراد که جمعیت زیادی هم هستند، نمایش می‌دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنوع و کیفیت فیلم‌ها باعث رونق اکران‌های بین‌المللی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..