تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزاده نامداری بالاخره به ایران بازگشت +عکس

آزاده نامداری بالاخره به ایران بازگشت +عکس آزاده نامداری بالاخره به ایران بازگشت +عکس 

بعد از ازدحام هاي فراوان بر سر سفر خارجی آزاده نامداری و کشف حجاب وی, او حالا به ایران بازگشته هست و در کافه ها مشغول گذراندن وقت هست. بازگشت آزاده نامداری به ایران به احتمال چندان با تصویر و متنی که در اینستاگرام خود منتشر کرده هست واقعیت دارد.

شایعات زیادی درباره برنگشتن و پناهندگی آزاده نامداری به کشور خارجی شنیده ودیده شد, اما با انتشار عکسی که نشان گر کافه گردی وی با دخترش گندم هست , تمام این شایعات را رد می‌کند .آزاده نامداری چند وقت پیش با کشف حجاب در کشور سوئیس غوغایی برای خود و خانوده اش به وجود آورد.

تصویر و متنی که آزاده نامداری در صفحه شخصی خود نوشته استوی را در حال نوشیدن دم نوش نعنا در کافه اي در شهرک غرب به همراه دخترش نشان می‌دهد .پست اخیر وی در اینستاگرام با این عنوان نوشته شده هست که دمنوش نعنایی کهدر یکی کافه هاي شهرک غرب سفارش داده و در حال تفریح با دخترش گندم هست.

آزاده نامداری بالاخره به ایران بازگشت +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزاده نامداری بالاخره به ایران بازگشت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..