تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان جلسه بعدی دادگاه پرونده فساد نفتی

وکیل مدافع متهم ردیف دوم پرونده فساد نفتی از تعیین زمان جلسه بعدی دادگاه رسیدگی به فساد نفتی خبر داد.

به گزارش شمانیوز:حجت الاسلام فلاحتی در خصوص نحوه رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده فساد نفتی،گفت:در انتهای جلسه دوازدهم دادگاه، وکلای متهمان درخواست برگزاری جلسه دیگر را به دادگاه اعلام کردند.

وی افزود: ما هیچ لایحه ای را برای ارائه به دادگاه آماده نکردیم چون معتقد هستیم که باید جلسه دیگری برگزار شود چرا که هنوز برخی از دفاعیات نیمه کاره باقی مانده است.

وکیل مدافع یکی از متهمان پرونده فساد نفتی از برگزاری جلسه سیزدهم در هفته آینده خبرداد و گفت: جلسه سیزدهم به صورت علنی و در روز دوشنبه برگزار می شود.

 در پایان جلسه دوازدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات دو تن از همدستان بابک زنجانی، قاضی مقیسه با اعلام اینکه این جلسه آخرین جلسه خواهد بود از وکلای متهمان درخواست کرد مابقی دفاعیات خود را در قالب لایحه به دادگاه ارائه دهند که این موضوع با اعتراض وکلا مواجه شد و رئیس دادگاه هم بررسی موضوع برگزاری جلسه بعد را مطرح کرد.

در این دوازده جلسه که به صورت علنی مطرح شد به اتهامات مهدی شمس(متهم ردیف دوم) و حمید فلاح هروی(متهم ردیف سوم) رسیدگی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان جلسه بعدی دادگاه پرونده فساد نفتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..