تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست باشگاه پرسپولیس از حامی مالی سابق

به گزارش خبرنگار خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه پرسپولیس با حامی مالی سابق خود اختلافاتی دارد و همین موضوع باعث شده که سرخپوشان پایتخت در نامه ای به حامی مالی سابق خود خواستار روشن شدن این اختلافات شود.  

به هر حال بدهی های سرخابی ها به حامی مالی سابق خود مطرح است اما مسئولان باشگاه پرسپولیس موضوع بدهی به حامی مالی را قبول ندارند.

همچنین گفته می شود حامی مالی سابق پرسپولیس به علت اختلافات مالی قصد دارد از باشگاه پرسپولیس شکایت کند.

باشگاه پرسپولیس  برای پرداخت بدهی های خود نیاز به بودجه سنگینی دارند. براین اساس آنها زمانی که دیدند حامی مالی نمی تواند به تعهدات خود عمل کند با حامی مالی جدید قرارداد بستند تا مشکلات خود را حل کنند.

حامی مالی جدید هم نزدیک به 12 میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کرد تا این پول برای پرداخت مطالبات ژوزه و دستیارانش صرف شود.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  قرارداد حامی مالی سابق در مرداد ماه به پایان رسید اما اختلافات مالی بین باشگاه و حامی مالی وجود دارد که باید با تفاهم طرفین برطرف شود.

او درباره شکایت حامی مالی سابق از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: ما طبق قرارداد با حامی مالی سابق عمل کردیم و زمانی که دیدیم این حامی مالی به تعهدات خود عمل نکرده تصمیم گرفتیم با یک حامی مالی جدید قرارداد ببندیم و مشکلی در این باره وجود ندارد.

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: حامی مالی جدید تاکنون به تعهدات مالی خود عمل کرده و مبلغی را به حساب باشگاه واریز کرده است. به هر حال میزان دقیق مبلغ واریز شده محرمانه است و نمی توانیم این مبلغ را رسانه ای کنیم.

انتهای پیام/

واکنش باشگاه پرسپولیس در مورد شکایت حامی مالی سابق 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست باشگاه پرسپولیس از حامی مالی سابق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..