تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارتباطات: اقدام اخیری که دولت آمریکا با فشار بر شرکت اپل انجام داد درست نبود

وزیر ارتباطات: اقدام اخیری که دولت آمریکا با فشار بر شرکت اپل انجام داد درست نبود

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - وزیر ارتباطات گفت:اقدام اخیری که در واقع دولت آمریکا با فشار بر شرکت اپل انجام داد و اپلیکیشن های ایرانی حذف شد، بنا بر مقررات خودشان کار درستی نبوده و به نوعی مقابله با حرکت جمهوری اسلامی ایران، در عرصه تکنولوژی و ایجاد خدمت است.

به گزارش خبرآنلاین، آذری جهرمی در حاشیه شرکت در همایش ملی فناوری کوانتومی افزود در این رابطه وزارت خارجه و ارتباطات در حال پیگیری موضوع است و امیدواریم معضل بوجود آمده مرتفع و مشکلات ایجاد شده برای ارایه دهندگان خدمات در عرصه فناوری های فضای مجازی حل شود.

آذری جهرمی در پایان تصریح کرد: ما به مقررات بین المللی پایبندیم و امیدواریم آنها نیز به این مقررات پایبند باشند و طبیعتاً اگر این تعاملات صورت نگیرد وزارت ارتباطات و دولت در این زمینه دستشان خالی نیست.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارتباطات: اقدام اخیری که دولت آمریکا با فشار بر شرکت اپل انجام داد درست نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..