تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Mate 10 اواخر مهر رونمایی می‌شود

Mate 10 در اواخر مهر رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت هواوی یکی از شرکت‌های موفق در عرصه ساخت گوشی‌های هوشمند است اگرچه نام این شرکت به بزرگی شرکت سامسونگ یا اپل نیست اما به هر حال طرفداران خود را دارد و سهم قابل توجهی از بازار موبایل را به خود اختصاص داده است.

جدیدترین گوشی هوشمندی که شرکت هواوی قصد رونمایی از آن را دارد، گوشی «Mate 10» است. در حالی که کمتر از دو ماه تا رونمایی از این گوشی زمان باقیست، شرکت هواوی تبلیغ این گوشی را آغاز کرده است.

با توجه به اینکه عرضه گوشی نوت 8 سامسونگ نیز نزدیک است، هواوی نمی‌خواهد که از شرکت رقیب عقب بماند.

در تصویر جدیدی که شرکت هواوی از گوشی میت 10 منتشر کرده است، می‌توان دید که دستگاه های گوشی هواوی میت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و تاریخ عرضه میت 10 نیز مشخص شده است. نکته جالب این تصاویر در اینجاست که در کنار گوشی میت 10، شرکت هواوی از هشتگ #beyondthegalaxy ( فراتر از گلکسی ) استفاده کرده است.

هواوی با این شعار قصد دارد ثابت کند که گوشی میت 10 از گلکسی نوت 8 سامسونگ بهتر است. این گوشی در تاریخ 16 اکتبر 2017 ( 24 مهر 1396 ) رونمایی خواهد شد. در ادامه تصویر مورد بحث را مشاهده می‌کنید :

Mate 10 در اواخر مهر رونمایی می‌شود

 

انتهای پیام/

هواوی میت 10 چه زمانی رونمایی می‌شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Mate 10 اواخر مهر رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..