تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چلسی به دنبال بازیکن جدید تیم‌ملی

درخشش فوق العاده بازیکن دوملیتی باشگاه سوئدی در پلی آف یورولیگ باعث شد تا چند باشگاه فوتبال جزیره در پی شکار این بازیکن باشند.

به گزارش شمانیوز: سامان قدوس از این پس پیراهن تیم ملی ایران را به تن می کند. او یکی از بهترین بازیکنان لیگ سوئد بوده و به همین دلیل کی روش نامش را در لیست جدید تیم ملی برای بازی با کره جنوبی قرار داد تا سامان که پیش تر هم از همراهی ایران خبر داده بود به صورت رسمی شانس رسیدن به اولین جام جهانی را پیدا کند.
اما بد نیست بدانید این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی که روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد با پیشنهادات زیادی روبرو شده و همین حالا چند باشگاه مطرح فوتبال جزیره بر سر جذب این بازیکن با هم جنگ های پنهانی دارند، باشگاه هایی که ممکن است با شنیدن نام آنها طرفداران این بازیکن جدید تیم ملی ایران کمی سورپرایز شود چون برجسته ترین باشگاهی که سامان را می خواهد، چلسی انگلیس است.
سایت footballskanalen سوئد امروز اعلام کرد رقابت برای خرید قدوس بین چند باشگاه به شدت بالا گرفته است. این سایت نوشت: «نوریچ سیتی، لیدز یونایتد، ساندرلند و کوئینز پارک رنجرز خواهان جذب سامان هستند ولی مذاکرات با این باشگاهها به بن بست رسیده است.» گویا بالاترین پیشنهادی که این باشگاهها ارایه کرده اند 1.8 میلیون پونده بوده است ولی استرسوند سوئد برای فروش این بازیکن 3.8 میلیون پوند می خواهد. سایت معتبر سوئدی همچنین خبر داد سه باشگاه چلسی، آژاکس و سلتیک هم در تلاشند با تامین خواسته های مالی باشگاه سوئدی سامان قدوس را جذب کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چلسی به دنبال بازیکن جدید تیم‌ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..