تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران‌ بین‌المللی سوددهی بالاتری برای صاحبان فیلم خواهد داشت

حوزه پخش بین الملل فیلم ها نیازمند آسیب شناسی است/پررنگ تر شدن اکران بین المللی فیلم ها به نفع سینماستسعید خانی تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما، در خصوص علت پررنگ‌تر شدن اکران بین‌المللی فیلم‌ها و فواید و خروجی این اتفاق در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پس از برجام روابط ما با دیگر کشورها بهتر شد. از سویی جوایزی که اصغر فرهادی کسب کرد، باعث شد سینمای ایران بهتر و بیشتر شناخته شود و اکران‌های بین المللی رنگ بهتری به خود بگیرد.

وی افزود: اکران‌های بین‌المللی روند کلی نمایش فیلم را بهتر می‌کند، سوددهی بالاتری برای صاحبان فیلم خواهد داشت و سینمای ما را بیشتر به جهانیان می شناساند. البته تمام این موارد به داشتن پخش‌کننده قوی نیاز دارد.

وی ادامه داد: بخش پخش‌کننده بین‌المللی نیاز به آسیب‌شناسی دارد؛ چرا که تعداد آن‌ها کم است و صاحبان این دفاتر، معتقدند فقط گنجایش پخش تعداد محدودی فیلم دارند.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: اگر وزارت ارشاد در حوزه پخش بین‌المللی فیلم‌های سینمایی بتواند چندین دفتر پخش دیگر راه‌اندازی کند، از دیگر آثار و حتی آن‌هایی که سازندگان معروف ندارند اما از کیفیت بالایی برخوردارند، حمایت خواهد شد و پخش خارجی، از نوعی انحصار طلبی بیرون می‌آید.

خانی خاطرنشان کرد: پس هر قدر دفاتر پخش بین‌الملل بیشتر و با حمایت قابل قبول‌تری روبرو شوند، به نفع همه خواهد بود.

انتهای پیام/

 تأثیر اکران فیلم‌ها در جشنواره‌های خارجی بر سینمای ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران‌ بین‌المللی سوددهی بالاتری برای صاحبان فیلم خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..