تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر ازدواج بهاره رهنما تأیید شد + عکس

خبر ازدواج بهاره رهنما تأیید شد+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهاره رهنما بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که مدتی پیش از همسر اولش پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌نویس و کارگردان جدا شده بود، شب گذشته رسما با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. خبر ازدواج مجدد وی به سرعت توسط کاربران شبکه ها و صفحات مجازی در حال دست به دست شدن است.

در همین راستا کمند امیر سلیمانی با انتشار عکسی از بهاره رهنما در لباس عروس در صفحه اینستاگرامش به نوعی این خبر را تأیید کرد و ازدواج این بازیگر را به وی تبریک گفت.

لازم به ذکر است؛  بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت در فیلم و سریال هایی از جمله «توفیق اجباری»، «ورود آقایان ممنوع»، «سن پطرزبورگ»، «پژمان» و «مرد هزار چهره» را در کارنامه کاری خود دارد و پیمان قاسم خانی نیز نویسنده و بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با فیلم هایی همچون «مارمولک»، «ساختمان پزشکان» و «شب های برره» در سال های اخیر خوش درخشیده است.

 کمند امیرسلیمانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بهاره عزيزم اميدوارم دلى آرام لبى خندان و روزگارى پر از خوشبختى در كنار همسرت داشته باشى و دنيا بر وفق مرادت باشه."

خبر ازدواج بهاره رهنما تأیید شد+عکس

خبر ازدواج بهاره رهنما تأیید شد+عکس

انتهای پیام/

کمند امیرسلیمانی ازدواج مجدد بهاره رهنما را تبریک گفت 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر ازدواج بهاره رهنما تأیید شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..