تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت آیفون 8 در ایران چقدر است؟

قیمت آیفون 8 در ایران چقدر است؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همان‌طور که بارها گفته شده، اپل قرار است به مناسبت دهمین سالگرد تولید گوشی های خود، امسال به همراه دو گوشی آیفون 7S و 7S Plus، گوشی متفاوتی ارائه دهد. این گوشی متفاوت که دارای صفحه تمام لمسی است، اول آیفون پرو نام گرفت که بعد اپل نام آن را به آیفون 8 تغییر داد.

آیفون 8 تک محصول است و قرار نیست اپل هرسال نسخه پیشرفته تری از آن را عرضه کند. پس قطعا اپل به دلیل طراحی منحصر به فرد آن، قیمت بالایی برای محصول فوق العاده خود انتخاب خواهد کرد.

روزنامه نیویورک تایمز نیز مطلبی در مورد آیفون 8 منتشر کرد و در آن قیمت پایه این گوشی را 999 دلار معرفی کرده است. این مبلغ حدود 350 دلار نسبت به قیمت پایه آیفون های عرضه شده بیشتر است. با مراجعه به قیمت های آیفون در بازار، آیفون Plus 7 با حافظه 256 گیگابایتی در سایت رسمی اپل، 969 دلار است که امروز در بازار ایران با قیمت نزدیک به 4 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

با در نظر گرفتن این نکته که مدل پایه آیفون 8 قرار است با حافظه 64 گیگابایتی عرضه شود، باید مبلغی بیش از 4 میلیون تومان در ایران برای خرید آن هزینه کرد.

انتهای پیام/

قیمت نهایی آیفون 8 در ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت آیفون 8 در ایران چقدر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..