تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولیت جشنواره سلامت، وساطت بین هنرمندان و پزشکان است

مسئولیت جشنواره سلامت وساطت بین هنرمندان و پزشکان استبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره فیلم سلامت؛ محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی گفت: جشنواره فیلم سلامت نمونه‌ای از سیاست‌هایی است که ما در سینما به آن توجه خواهیم داشت. سینما یک رسانه فراگیر و تاثیرگذار است که هر جامعه و کشوری از این نعمت برخوردار نیست. این نعمتی است که به یمن وجود هنرمندان با انگیزه ایرانی، نصیب کشور ما شده و با توجه به پیشینه فرهنگی ایران، سینمای ما به سرعت خود را در بین سینماهای برتر دنیا قرار داده است.

وی ادامه داد: سینمای ایران باید گام‌های بعدی را با همین سرعت بردارد. می‌بایست بیش از گذشته به روز باشیم و در سینما به وجوه کارشناسی بیشتر توجه کنیم. جشنواره سلامت مسئولیت وساطت بین حوزه سینما و پزشکی را در جهت ارتقای سطح آگاهی جامعه نسبت به موضوع سلامت روان و جسم عهده دار است.

حیدریان افزود: نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی را دنبال می‌کنم؛ نشست‌های مشترکی که سینماگران و پزشکان برگزار می‌کنند و امکاناتی را که وزارت بهداشت در اختیار سینماگران قرار داده است. این همان اتفاقاتی است که ما در سازمان سینمایی به دنبال آن هستیم.

وی ادامه داد: باید امکانات کارشناسی را در دسترس فیلمسازان قرار دهیم و از این جهت جشنواره فیلم سلامت پیشگام است. امیدوارم همین مسیر رشد با شتاب بیشتر پیش رود و سینماگران هم اشتیاق بیشتری برای کسب اطلاعات کارشناسانه داشته باشند.

رئیس سازمان سینمایی در مورد بیان برخی مسائل پزشکی خاص در سینما گفت: هر مسئله درستی را به همه و به هر شیوه‌ای نمی‌توان بیان کرد. پزشکان یک مسئله را در اتاق تشریح با دانشجویان به یک صورت مطرح می‌کنند، موضوعات عمومی را به گونه‌ای دیگر بیان می‌کنند و بخشی از مسائل را هم به افراد مشخص به شکلی دیگر انتقال می‌دهند.

وی افزود: ما در حال دنبال کردن تعیین سن برای فیلم‌ها هستیم. ما به سرعت این نقص سینما را جبران خواهیم کرد. تا آداب و عادات فرهنگی جامعه حل نشود، نمی‌توان برخی مسائل را بیان کرد. اول باید ظرفیت در مخاطب ساخته شود. ما مشغول طی این دوره هستیم و هر ساله تفاوت‌هایی در نوع پیام‌رسانی داریم.

انتهای پیام/

نقش جشنواره فیلم سلامت در ارتقای آگاهی جامعه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولیت جشنواره سلامت، وساطت بین هنرمندان و پزشکان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..