تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهری مدرن اما خالی از سکنه +تصاویر

شهری مدرن ولی خالی از سکنهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهر اوردوس از حدود ۱۵ سال پیش به یکی از مراکز مهم سرمایه‌گذاری دولتی چین تبدیل شد. این شهر هم اکنون تنها صد هزار نفر جمعیت دارد و بیشتر ظرفیت های شهر خالی مانده است. جالب است بدانید کم بودن جمعیت مانع از پیشرفت و توسعه شهر نشده است و هم چنان سرمایه گذاران پول‌های خود را صرف مدرن سازی شهر (Ordos) می‌کنند.

نام دیگر شهر اوردوس کانگباشی (Kangbashii) است؛ شهری که عملا بلا استفاده مانده است. این شهر از دید مسئولان و برنامه ریزان، بیشتر شبیه شهرهای فضایی است که در فیلم های علمی و تخیلی دیده می‌شود.

اوردوس در استان دورافتاده مغولستان داخلی، روی یک ششم ذخایر زغال‌سنگ چین قرار دارد. این موضوع شهر اوردوس را محل جذابی برای توسعه ساخته است. همه این عوامل باعث نشد تا خانواده ها به سکونت در این شهر ترغیب شوند. 

خالی بودن ظرفیت های شهر، امکانات مدرن و تجهیزات رفاهی به گونه ایست که قدم زدن در خیابان های شهر این جمله را در ذهن شما متبادر می کند: اوردوس شهر آیندگان است، شهری که قرار است در آینده نقش اصلی خود را شروع کند.

جالب است بدانید اگر چه ارودوس برای مردمان چینی جذابیت نداشته است در عوض برای توریست‌ها و خبرنگاران که به دنبال ثبت معماری مسحور کننده و عجیب و غریب و مرموز اوردوس هستند بهترین پبشنهاد می باشد.

انتهای پیام/

بزرگترین شهر  خالی از سکنه جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهری مدرن اما خالی از سکنه +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..