تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو رگه جدید کی‌روش، زیر ذره‌بین

۵۸۸۸۹۱

۲۳۵۷  بازدید

حضور احتمالی یکی از ستاره‌های لیگ سوئد در تیم ملی، طرفداران فوتبال ایران را هیجان زده کرده است.

وبسایت نود: حضور احتمالی یکی از ستاره‌های لیگ سوئد در تیم ملی، طرفداران فوتبال ایران را هیجان زده کرده است.

مصاحبه سامان قدوس و ابراز تمایل برای بازی در تیم ملی ایران، واکنش زیادی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت. قدوس ۲۳ ساله، در سال‌های اخیر یکی از ستاره‌های لیگ سوئد بوده و اضافه شدن او به تیم کی‌روش یک سال مانده به جام جهانی، می‌تواند تاثیر مهمی روی سرنوشت تیم ملی بگذارد.

قدوس این فصل از ۲۰ بازی اوسترسوند، ۱۵ بازی به میدان رفته و ۵ بازی را بخاطر مصدومیت یا محرومیت از دست داده است. ۴ گل و ۶ پاس گل، یعنی تاثیر گذاری روی ۱۰ گل در این ۱۵ بازی آمار بسیار خوبی برای مهاجم ایرانی اوسترسوند محسوب می‌شود. اوج درخشش او در این فصل، بازی‌های مرحله انتخابی لیگ اروپا بود. جایی که او در ۵ بازی که به میدان رفت، ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد.

مرحله دوم انتخابی لیگ اروپا، قدوس به تنهایی پرونده گالاتاسرای صدرنشین لیگ ترکیه را بست. بازی رفت، اوسترسوند با دو گل پیروز شد که قدوس یک گل زد و یک پاس گل داد. بازی برگشت هم ۱-۱ مساوی شد و باز هم قدوس تک گل تیمش را ساخت. مرحله آخر انتخابی هم قدوس مقابل پائوک، بازی برگشت گل صعود تیمش را زد و اوسترسوند را به مرحله گروهی لیگ اروپا فرستاد.

۱۴ گل و ۱۳ پاس در ۴۲ بازی دو فصل اخیر لیگ سوئد، آماری است که قدوس را به یکی از استعدادهای مهم فوتبال این کشور تبدیل می‌کند. بازیکنی که در مالمو سوئد متولد شده اما بخاطر اصالت ایرانی، تصمیم گرفته پیراهن کشور پدری را بپوشد. حضور قاتل گالاتاسرای در تیم ملی ایران، می‌تواند تیم کی‌روش را در جام جهانی، پرامیدتر و البته، برای رقبا خطرناک‌تر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو رگه جدید کی‌روش، زیر ذره‌بین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..