تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای عید قربان واردات گوسفند نداریم

دامداران داخلی توان تامین گوسفند برای عید قربان را دارندمسعود محمدیان معاونت قرنطینه و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دامداران داخلی توان تامین گوسفند برای ایام عید قربان را دارند و واردات گوسفند از خارج هیچ توجیهی ندارد.


وی ادامه داد: در سال‌های گذشته بدون نیاز به واردات در ایام عید قربان گوسفند قربانی مورد نیاز مردم تامین شده است و امسال نیز این اتفاق خواهد افتاد.


معاونت قرنطینه وامور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور افزود: البته دام تولیدی از سایر استان های کشور جهت ذبح به استان تهران وارد می شود، ولی تاکنون هیچ موردی از ورود دام وارداتی به استان تهران وجود نداشته است.


محمدیان با اشاره به نزدیک بودن به عید قربان و وضعیت بازار دام زنده یادآورشد: در صورت ادامه واردات که حدود یک هفته است بخشی از نیاز بازار را تامین کرده، این اقدام تاثیر بالایی در بازار خواهد داشت و از این رو در تامین دام مورد نیاز در عید قربان مشکلی نخواهیم داشت.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای عید قربان واردات گوسفند نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..