تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری بی‌نظیر از حرکات موزون هزاران پرنده بر صحنه آسمان + فیلم

تصاویری بی‌نظیر از حرکات موزون هزاران پرنده بر صحنه آسمان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرندگان از جمله مخلوقات  زیبای خداوند می‌باشند که هر یک در نوع خود بی‌نظیر است. هرساله هزاران پرنده به نقاط مختلف جهان مهاجرت می‌کنند. تماشای پرواز و سفر دسته جمعی پرندگان فارغ از تمام پیچیدگی‌هایش، همواره چشم نواز و دل انگیز است. صحنه‌هایی که دیدنشان  باعث می‌شود برای دقایقی هر چند کوتاه از روزمرگی فاصله گرفته و غرق زیبایی‌های خلقت خداوندی شویم. 

ویدئوی زیر بخشی از هنرنمایی شگفت‌انگیز پرندگان در آسمان را نشان می‌دهد. 

تصاویری بی‌نظیر از حرکات موزون هزاران پرنده بر صحنه آسمان + فیلم

 

 

 انتهای پیام/

آسمان صحنه نمایش زیباترین پرواز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری بی‌نظیر از حرکات موزون هزاران پرنده بر صحنه آسمان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..