تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقاضای عجیب منصوریان از مدیرعامل استقلال!

تقاضای عجیب منصوریان از مدیرعامل استقلال!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا منصوریان که در فصل نقل‌وانتقالات دو مهاجم جدید به لیست تیمش اضافه کرد بعد از سپری شدن 5 هفته از لیگ خواستار جذب مهاجم خارجی طراز اول برای تقویت تیم خود شده است.

منصوریان که شانس کمی برای ادامه کار در استقلال دارد این درخواست خود را به گوش افتخاری رسانده و خودش نیز دنبال پیدا کردن یک مهاجم گلزن است. در واقع سرمربی استقال عدم نتیجه‌گیری تیمش در 5 هفته سپری شده از لیگ را عملکرد ضعیف مهاجمان تیمش می‌داند. این در حالی است که سجاد شهباز‌زاده نیز در بازی با سایپا مصدوم شد و حداقل تا آخر این ماه نمی‌تواند برای استقلال به میدان رود.

افتخاری چندان از درخواست منصوریان استقبال نکرده چرا که لیست آبی‌پوشان پر است و اگر قرار باشد استقلال یک بازیکن دیگر جذب کند آن وقت باید بازیکن دیگری را از لیست خارج کرده و پول او را نیز به مانند مگویان پرداخت کند.

به نظر می‌آید منصوریان با ارائه این درخواست بیشتر به دنبال این است که برای خود زمان بخرد چرا در مقطع فعلی بعید است مهاجم خوبی برای تقویت خط حمله آبی پوشان پیدا شود.

منبع:خبر ورزشی

انتهای پیام/

درخواست عجیب منصوریان از افتخاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقاضای عجیب منصوریان از مدیرعامل استقلال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..