تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصیری، یاراحمدی و محمدی حذف شدند/ حسین خانی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرگاران جوان در وزن 74 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان پیمان یاراحمدی در دور اول مقابل زلیم خان خادجیف قهرمان جوانان جهان و نایب قهرمان زیر 23 سال اروپا از فرانسه با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد.

با توجه به شکست این کشتی گیر فرانسوی مقابل جردن باروز در مرحله یک چهارم نهایی یاراحمدی از دور رقابت ها کنار رفت.

حسین خانی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ایلمان مختاراف از فرانسه را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد آدریان مویزه از رومانی گذشت.

وی در دور سوم نیز مقابل مصاف یوهی فوجی نامی از ژاپن در حالی که تا لحظات پایانی پیش بود 7 بر 6 مغلوب شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

محمدی حذف شد

در وزن 97 کیلوگرم امیر محمدی در دور اول الکساندر هوشتین دارنده مدال برنز اروپا از بلاروس را با نتیجه 8 بر 6 شکست داد وی در دور بعد مقابل ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان 10 بر 4 مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر ازبک به دیدار فینال باشد تا بتواند در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز به کارش ادامه دهد.

با توجه شکست کشتی گیر ازبک مقابل حریف ارمنی محمدی هم از دور رقابت ها کنار رفت.

وداع تلخ نصیری با رقابت های جهانی کشتی آزاد

در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر عبدالرحمن ابراهیم از قطر را شکست داد.

وی در دور بعد در یک کشتی نزدیک مقابل آلان گوگایف دارنده مدال نقره جهان از روسیه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست حریف روس در دور های بعدی نصیری هم وداعی تلخ با رقابت های جهانی داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصیری، یاراحمدی و محمدی حذف شدند/ حسین خانی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..