تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال «آبشار سرنوشت» به زودی از شبکه نهال پخش می‌شود

سریال آبشار سرنوشت بزودی از شبکه نهالبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه کودک سیما؛ فصل سوم از مجموعه پویانمایی «آبشار سرنوشت» به‌زودی از شبکه نهال به روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه آبشار سرنوشت مربوط به داستان زندگی ورزشی پسری به نام مو هویجی هیناتاست که به تازگی به دبیرستان کاراسونو وارد شده و عضو تیم والیبال این دبیرستان شده است.

در پایان فصل دوم، تیم کاراسونو در مسابقات انتخابی استان تا مرحله فینال صعود می‌کند و برگزاری و نتیجه مسابقه فینال به فصل سوم موکول می شود. در 10 قسمت فصل سوم این مجموعه، شاهد مسابقه بسیار جذاب و نفس‌گیر بین دو تیم کاراسونو و شیراتوریزاوا خواهیم بود. برای اینکه نتیجه این جدال نفس‌گیر را مشاهده کنید، از شما دعوت می شود تا برای دیدن فصل سوم این سریال پر هیجان با شبکه نهال همراه باشید.

این مجموعه که تولید کشور ژاپن در سال 2016 است، در 10 قسمت 24 دقیقه ای در قالب سریال و با سبک تولید دو بعدی برای رده سنی کودک تولید شده است.

سریال آبشار سرنوشت در تیرماه سال 96 در استودیو ایما با مدیریت گویندگی حامد عزیزی، مترجمی مهدی رحیمی، ویراستاری محمد شریفی و تدوین و فارسی سازی خانم صلاحیان برای پخش در شبکه کودک سیما آماده سازی شده است.

انتهای پیام/

پویانمایی ورزشی در شبکه کودک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال «آبشار سرنوشت» به زودی از شبکه نهال پخش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..