تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه یکجای سهام کنترلی شرکت توسه و سرمایه‌گذاری مجاب

نیمه شهریورماه در بازار سوم فرابورس ایران رقم می‌خورد:

موسسه مجمع جهانی اهل بیت (ع) 98 درصد از سهام کنترلی شرکت توسعه و سرمایه گذاری مجاب را با قیمت پایه هر سهم 2 میلیون و 50 هزار ریال از طریق عرضه در بازار سوم فرابورس ایران به فروش می‌رساند.

به گزارش شمانیوز: پانزدهم شهریورماه، 98 درصد از سهام شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری مجاب از سوی موسسه مجمع جهانی اهل بیت (ع) از طریق عرضه در بازار سوم فرابورس ایران به فروش می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، موضوع شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری مجاب به عنوان یک شرکت سهامی عام در زمینه ایجاد، تاسیس و تصدی واحدهای تولیدی و صنعتی، بازرگانی، خدماتی و نیز مبادرت به هرگونه عملیات بازرگانی، خرید و فروش کالا و سهام در داخل و خارج از کشور و هرگونه عملیات خدمات آی‌تی مطابق با ماده 3 اساسنامه این شرکت است.

سهامداران عمده این شرکت با قید تعداد سهام موسسه مجمع جهانی اهل بیت با 9 هزار و 800 سهم، آقایان محمدرضا رستمی، یحیی آل‌اسحاق، سید بهاالدین حسینی هاشمی و محمد علی وطنی هر کدام به تعداد 50 سهم هستند.

آخرین سرمایه این شرکت با سال مالی 29 اسفند، مبلغ 10 میلیون ریال است و چهارشنبه 15 شهریورماه از سوی کارگزاری صباجهاد به عنوان کارگزاری عرضه‌کننده 98 درصد از سهام کنترلی این شرکت به طور یکجا و شرایطی با قیمت پایه هر سهم 2 میلیون و 50 هزار ریال به فروش می‌رسد.

قیمت پایه کل این سهام کنترلی 20 میلیارد و 90 میلیون ریال و سپرده حضور در رقابت نیز مبلغ 602 میلیون و 700 هزار ریال است.

منبع : روابط عمومی فرابورس تهران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه یکجای سهام کنترلی شرکت توسه و سرمایه‌گذاری مجاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..